הקדמה
לכולנו יש תפקיד ביצירה של עתיד טוב יותר. עבור Epson, להיות חברה בת-קיימא פירושו להיות מודעים לכל היבט בארגון שלנו – החל מהנורית הקטנה ביותר ועד למפעל הגדול ביותר.
פילוסופיית ניהול
Epson שואפת להיות חברה חיונית, הזוכה לאמינות בכל רחבי העולם הודות למחויבות שלנו לפתיחות, לשביעות רצון הלקוחות ולקיימות. אנו מכבדים אינדיבידואליות ובה בעת מקדמים עבודת צוות, ואנו מחויבים לספק ערך ייחודי באמצעות פתרונות חדשניים ויצירתיים.
החזון הסביבתי לשנת 2050
פליטות גזי חממה מפעילויות אנושיות, כולל משימוש בטכנולוגיות, הן אחד הגורמים העיקריים לשינוי האקלים. כדי להיאבק בשינוי זה, Epson ביססה בשנת 2008 את החזון הסביבתי שלה לשנת 2050 כמדריך ארוך טווח לפעולה סביבתית. המסגרת נוגעת בכל שלב של שרשרת הייצור כדי לסייע בהפחתת פליטות גזי החממה.
מסרים מצוות ניהול ה-CSR של Epson.
הטכנולוגיות שלנו נועדו לתת ללקוחותינו בחירה ברורה לגבי ההשפעה החברתית, הסביבתית והפיננסית של המוצרים שבהם הם משתמשים.
רוב קלארק, סגן נשיא בכיר Epson אירופה
לכולנו יש תפקיד ביצירה של עתיד טוב יותר. עבור Epson, להיות חברה בת-קיימא פירושו להיות מודעים לכל היבט בארגון שלנו – החל מהנורית הקטנה ביותר ועד למפעל הגדול ביותר.
הנינג אולסון, מנהל CSR ב-Epson אירופה
יעדים לפיתוח בר-קיימא
"משנים את העולם שלנו: אג'נדה 2030 לפיתוח בר-קיימא" אומצה בשנת 2015 בוועידת האו"ם לפיתוח בר-קיימא, בהשתתפות יותר מ-150 מנהיגים עולמיים.
אג'נדה זו היא תוכנית פעולה לאנשים, לכדור הארץ ולשגשוג, הכוללת הכרזה ומערך של 17 יעדים ו-169 מטרות לפיתוח בר-קיימא.
כפי שנאמר בפילוסופיית הניהול שלה, Epson מבקשת להפוך לחברה חיונית, שאיפה ש-Epson רואה בה שמירה על עקביות עם הגשמת היעדים לפיתוח בר-קיימא (SDGs) של האו"ם.
פעילות עסקית עיקרית | פעילות חברתית | פעילות סביבתית | פעילות בתחום המשילות |
---|---|---|---|
יצירת מוצרים ושירותים חדשים בטכנולוגיה מובילה | איכות המוצר והתקשורת | שימוש יעיל באנרגיה ובמשאבים | תאימות לתקינה |
פעילות עסקית העולה בקנה אחד עם מגמות חברתיות גלובליות | בריאות ובטיחות הצרכן | שינוי אקלים והתחממות גלובלית | חיזוק אבטחת המידע |
שיפור הפרודוקטיביות באמצעות ICT | קידום גיוון | תרומה לסביבה באמצעות מוצרים ושירותים | |
תחרותיות המוצרים | פיתוח משאבי אנוש, גיוס ושימור | ||
שיווק אסטרטגי | כיבוד זכויות אדם | ||
ניהול שרשרת אספקה |
יעדים לפיתוח בר-קיימא
כפי שנאמר בפילוסופיית הניהול שלה, Epson מבקשת להפוך לחברה חיונית, שאיפה ש-Epson רואה בה שמירה על עקביות עם הגשמת היעדים לפיתוח בר-קיימא (SDGs) של האו"ם.
Global Compact של האו"ם
Epson הצטרפה באופן רשמי ל-Global Compact של האו"ם ב-16 ביולי 2004, כאשר מכתב התחייבות חתום על ידי נשיא Seiko Epson נשלח והתקבל אצל המזכיר הכללי של האו"ם. המכתב הביע את מחויבותה של Seiko Epson ל-Global Compact בתחומי זכויות האדם, העבודה, הסביבה והאנטי-שחיתות.
CSR Europe
כחברה תאגידית ב-CSR Europe, סייעה Epson בפתרון סוגיות חברתיות שונות על ידי מתן ערך ייחודי באמצעות מוצרים ופתרונות חדשניים ויצירתיים. CSR הופכת לבעלת חשיבות הולכת וגוברת עבור עסקים באירופה, דבר שהן Epson והן CSR Europe נחושות להבטיח כי יישאר במוקד ההתקדמות.
דירוג פלטינום של EcoVadis
בשנת 2020 זכתה Epson בדירוג הפלטינום של EcoVadis. הדירוג, המשקף את מחויבותה של Epson להשגת הסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר בתחום ה-CSR, מכיר גם ב-Epson כ"מצטיינת" הן בקטגוריית איכות הסביבה והן בקטגוריית רכש בר-קיימא. דבר זה משלים סטנדרטים אחרים שהחברה מקפידה עליהם, כולל יוזמת הדיווח הגלובלית, Global Compact של האו"ם ו-ISO 26000.
מדד השקיפות
הולנד: בשנת 2017 נכללה Epson ברשימת הארגונים העומדים בדרישות של מדד השקיפות. מדד השקיפות מספק תובנות לגבי מידת השקיפות בדיווח על אחריות תאגידית ב-500 הארגונים הגדולים ביותר בהולנד.
Imprese Responsabili
איטליה: בשנת 2017 Epson זכתה להכרה על ידי לשכת המסחר כחברה אחראית. פרס זה כיסה את התחומים הבאים: פרויקטים סביבתיים ברי-קיימא, יוזמות לחברה ולקהילה המקומית, איכות היחסים עם ספקים, לקוחות וצרכנים, משילות וניהול אחראי של החברה.
Voluntary-CO₂mmitment
ספרד: בשנת 2014 הצטרפה Epson לתוכנית ההסכמה מרצון להפחתת פליטת גזי חממה של משרד הטריטוריה והקיימות של קטלוניה, והמשרד הקטלני לשינוי האקלים. זוהי מחויבות מרצון לניטור ולהפחתת פליטות גזי חממה מעבר לדרישות החוק.
Druckerchannel-Leserwahl
גרמניה: Epson נבחרה ליצרנית בעלת הקיימות הגדולה ביותר בשנת 2018/2019 על ידי קוראי DruckerChannel.
Epson הצטרפה ל-CSR Europe
בשנת 2017 הצטרפה Epson כחברה תאגידית ל-CSR Europe, הרשת העסקית המובילה באירופה לאחריות חברתית תאגידית, כדי לחזק את מחויבותה ולהתמקד ב-CSR ברחבי העולם ובתוך אירופה.