כיסוי שמעניק לך שקט נפשי
אנו מחויבים להציע שירות מהיר ואמין כדי להבטיח שמוצרי ה-Epson שלך יחזרו לפעילות תקינה וחלקה בהקדם האפשרי.
כיסוי לשירותים ולתמיכה נוספים
ללא עלויות תיקון בלתי צפויות למשך עד 5 שנים.
תמחור מראש
ניהול תקציב פשוט יותר ובקרה גדולה יותר על הוצאות שירות.
נציגי שירות מורשים של Epson
תיקון המוצר ייעשה על-ידי אנשי מקצוע מיומנים של Epson.
מרכזי השירות של Epson
אנו מציעים רשת רחבה של סוכני תיקונים כדי שיעמדו לשרותך.
תמיכה בלתי מוגבלת בטלפון ובדוא"ל
מרכזי קשרי הלקוחות שלנו מספקים תמיכה בטלפון ובדוא"ל לאורך כל חיי מוצר ה-Epson שברשותך.
תמיכה מרחוק
Epson מציעה מגוון רחב של אפשרויות תמיכה מרחוק. לקבלת פרטים נוספים, יש ליצור קשר עם מרכז קשרי הלקוחות המקומי של Epson.
חיפוש המוצר שלך
באמצעות חיפוש המוצר שלך באפשרותך לראות אילו חבילות CoverPlus זמינות.
אחריות סטנדרטית לעומת אחריות CoverPlus | אחריות סטנדרטית | אחריות CoverPlus |
---|---|---|
מספר שנות הכיסוי | שנה עד שנתיים כסטנדרט | עד 5 שנים סך הכול |
זמן תגובה | כתלות ביעד לתגובה | זמן תגובה מובטח |
שדרוג שירות של שירות סטנדרטי | אין | יש |
צפייה באחריות מסחרית סטנדרטית | צפייה בתנאים והגבלות |
סוגי השירות שאנו מספקים
תוכנית CoverPlus מספקת מספר הצעות שירות:
החזרה למרכז שירות
חבילות שירות אלה מציעות תיקון למוצר שלך במרכז שירות מורשה של Epson למשך תקופת הכיסוי שנבחרה. חלקים ועבודה מכוסים. חלקים מסוימים המצוינים כחלקים לכל החיים או כחלקי תחזוקה מוחלפים רק במצב של כשל, לא בסוף חייהם. עליך לשלוח או לקחת את המוצר הפגום שלך למרכז התיקונים של Epson ולאחר תיקונו הוא יוחזר באמצעות לשליח.
זמינה באפשרויות כיסוי של שלוש, ארבע וחמש שנים
שירותים באתר הלקוח
חבילות שירות אלה מציעות שירות תיקונים עבור המוצר שברשותך באתר הלקוח עצמו, על-ידי נציג שירות מורשה של Epson. הטכנאי יבקר במיקום שלך כדי לתקן את המוצר. אנו שואפים להגיב תוך שני ימי עבודה.
זמינה באפשרויות כיסוי של שלוש, ארבע וחמש שנים
החלפה באתר הלקוח
חבילות שירות אלה מציעות שירות תיקונים או החלפה עבור המוצר שברשותך באתר הלקוח עצמו, על-ידי נציג שירות מורשה של Epson. טכנאי יבקר במיקום שלך כדי לאסוף את היחידה הפגומה ויעביר אותה למרכז השירות המקומי לצורך תיקון. לאחר שיסתיים התיקון, המוצר המתוקן יוחזר אליך. לאחר ביצוע הקריאה, אנו שואפים להגיע אליך תוך שני ימי עסקים.
זמינה באפשרויות כיסוי של שלוש, ארבע וחמש שנים
כיצד לרכוש CoverPlus
ניתן להתחיל להשתמש באחריות המורחבת מסוג CoverPlus ב-5 שלבים פשוטים.
חיפוש מוצר Epson שברשותך
כך באפשרותך לראות אילו חבילות CoverPlus זמינות עבור המוצר שלך.
בחירה ורכישה של חבילת CoverPlus שלך
באפשרותך לבצע את ההזמנה באופן מקוון או דרך המשווק שלך
קבלת דוא"ל מ-Epson המאשר את האחריות המורחבת ואת קוד הרישום עבור המוצר שלך
יצורף קובץ PDF המספק פרטים מלאים על מה שכלול באחריות המורחבת שלך ופרטי קשר לתמיכה טכנית. יצורף גם קוד אבטחה בן 16 ספרות לרישום המוצר שלך.
רישום מוצר Epson שברשותך באופן מקוון
יהיה עליך לרשום את מוצר Epson שברשותך באמצעות קוד האבטחה בן 16 הספרות שמופיע בהודעת האישור שנשלחה אליך בדוא"ל.
בדיקת אחריות המוצר שלך
באפשרותך לחזור ולבדוק את האחריות המורחבת של מוצר Epson שברשותך.
שאלות נפוצות
מתי אוכל לרכוש את חבילת CoverPlus?
ניתן לרכוש חבילה עד 60 יום מתאריך ההתקנה של מוצר ה-Epson שברשותך.
מתי מתחילה תקופת הכיסוי של חבילת שירות CoverPlus של Epson?
הסיוע שהחבילות מציעות מתחיל מהיום הראשון של התקנת המוצר שעבורו נעשה הרישום. לדוגמה, חבילת CoverPlus של שלוש שנים תהיה בתוקף למשך שלוש שנים מרכישת המוצר.
האם קיימת מגבלה על מספר הפעמים שאוכל לתקן את המוצר שלי במהלך תקופת הכיסוי?
אין מגבלה על מספר הפעמים שניתן לתקן מוצר במסגרת תוכנית CoverPlus של Epson. ל-Epson יש את הזכות להחליף את המוצר במוצר שווה ערך מתאים אם לא ניתן לבצע תיקון נוסף.
איך אדע מתי הכיסוי על המוצר שלי מתקרב לסיומו?
יש להיכנס לכתובת https://warrantycheck.epson.eu, ולהזין את המספר הסידורי שברשותך כדי להציג את האחריות הסטנדרטית שלך וכל אחריות מורחבת שרשומה עבור המוצר שלך.
כיצד ניתן לבצע קריאת שירות?
באפשרותך להתקשר לדלפק התמיכה המקומי של Epson, לשלוח דוא"ל או לשוחח בצ'אט מקוון. רשימה מלאה של מספרים ואנשי קשר נמצאת כאן