שירות מהיר ואמין למוצרי Epson שברשותך

תוכניות CoverPlus כוללות את תוכניות האחריות המורחבת והשירות של Epson, והן מציעות לך שקט נפשי בידיעה שכל החלקים והעבודה שלך מכוסים למשך תקופת חוזה ה-CoverPlus שלך.
CoverPlus

כיסוי שמעניק לך שקט נפשי

אנו מחויבים להציע שירות מהיר ואמין כדי להבטיח שמוצרי ה-Epson שלך יחזרו לפעילות תקינה וחלקה בהקדם האפשרי.

עדיפות בביקורי שירות

התיקונים במסגרת CoverPlus מקבלים עדיפות אצלנו. רשת נציגי השירות המורשים שלנו תבטיח שנוכל להגיב לדרישת התיקון שלך ללא דיחוי ובאופן הנוח לך.

חלקים מקוריים ועבודה איכותית

התקנה שמתבצעת על-ידי טכנאים מיומנים של Epson. כל התיקונים של מוצרי Epson כוללים חלקי חילוף מקוריים של Epson, המיוצרים לפי מפרט ברמה גבוהה שזהה לזו של המוצר שלך. כמו כן, האחסון המקומי והמרכזי של Epson מבטיח שחלקי החילוף יהיו זמינים בקלות, וכך מתאפשרת הפחתה של זמני ההשבתה.

תמיכה לכל החיים

רכישת מוצר של Epson מביאה עימה תמיכה טכנית לכל החיים. באפשרותך ליהנות ממאגר הידע המקיף באתר התמיכה שלנו, או ליצור עימנו קשר דרך צ'אט מקוון, דוא"ל או טלפון. אנחנו כאן כדי לספק תמיכה והדרכה עבור מוצר ה-Epson הנוכחי שלך, וגם כדי להנחות אותך בבחירה המדויקת של מוצר ה-Epson הנכון עבורך.

חיפוש המוצר שלך

באמצעות חיפוש המוצר שלך באפשרותך לראות אילו חבילות CoverPlus זמינות.

אחריות סטנדרטית לעומת אחריות CoverPlusאחריות סטנדרטית
אחריות CoverPlus
מספר שנות הכיסוישנה עד שנתיים כסטנדרטעד 5 שנים סך הכול
זמן תגובהכתלות ביעד לתגובהזמן תגובה מובטח
שדרוג שירות של שירות סטנדרטיאיןיש

סוגי השירות שאנו מספקים

תוכנית CoverPlus מספקת מספר הצעות שירות:

כיצד לרכוש CoverPlus

ניתן להתחיל להשתמש באחריות המורחבת מסוג CoverPlus ב-5 שלבים פשוטים.

חשוב לא לשכוח להירשם ל-Coverplus

לאחר רכישת מוצר Epson, עליך לרכוש את חבילת CoverPlus תוך 60 יום. לאחר רכישת חבילת CoverPlus, יעמדו לרשותך 8 חודשים כדי לרשום את המוצר באופן מקוון.

שאלות נפוצות

מתי אוכל לרכוש את חבילת CoverPlus?

ניתן לרכוש חבילה עד 60 יום מתאריך ההתקנה של מוצר ה-Epson שברשותך.

מתי מתחילה תקופת הכיסוי של חבילת שירות CoverPlus של Epson?

הסיוע שהחבילות מציעות מתחיל מהיום הראשון של התקנת המוצר שעבורו נעשה הרישום. לדוגמה, חבילת CoverPlus של שלוש שנים תהיה בתוקף למשך שלוש שנים מרכישת המוצר.

האם קיימת מגבלה על מספר הפעמים שאוכל לתקן את המוצר שלי במהלך תקופת הכיסוי?

אין מגבלה על מספר הפעמים שניתן לתקן מוצר במסגרת תוכנית CoverPlus של Epson. ל-Epson יש את הזכות להחליף את המוצר במוצר שווה ערך מתאים אם לא ניתן לבצע תיקון נוסף.

איך אדע מתי הכיסוי על המוצר שלי מתקרב לסיומו?

יש להיכנס לכתובת https://warrantycheck.epson.eu, ולהזין את המספר הסידורי שברשותך כדי להציג את האחריות הסטנדרטית שלך וכל אחריות מורחבת שרשומה עבור המוצר שלך.

כיצד ניתן לבצע קריאת שירות?

באפשרותך להתקשר לדלפק התמיכה המקומי של Epson, לשלוח דוא"ל או לשוחח בצ'אט מקוון. רשימה מלאה של מספרים ואנשי קשר נמצאת כאן